Search This Blog

Followers

Tuesday, August 3, 2010

Contest Teman Sejati

Alangkah senangnya jika kita mempunyai teman yang setia di segala keadaan, baik di saat suka maupun di saat duka. Alangkah senangnya jika kita dapat berbagi apa yang kita rasakan. Alangkah senangnya jika ada orang yang mengerti kita. Dan itulah gunanya seorang teman.

nampak ja contest teman sejati ni...terus rasa nak wat entry menghargai TEMAN SEJATI saya yg setia menemani saya dlm melalui hidup ni...

kalu korg nak menghargai sahabat2 korg sampai masuk contest leh la klik SINI utk lihat lebih lanjut.tarikh tutup 30/8/2010(besday saya ni heheheh)

apa makna TEMAN SEJATI bagi korg?bagi saya teman sejati ialah



ya teman yg sentiasa ada utk kita even kita susah atau senang.dan saya sgt2 bersyukur pada ALLAH S.W.T sebab saya tak pernah kering dari KASIH SAYANG & PERHATIAN dari teman2 sejati saya....dan tak adil lah kalu saya hanya letak sorg insan utk saya angkat sebagai TEMAN SEJATI sedangkan hakikatnya saya ada lebih dari itu...



dlm hidup saya ada ramai kwn di sekeliling saya...tak kisah la kwn di opis,umah,kelas or di mana saja....pasti ada kwn.maybe saya ni jenis easy go in +byk mulut so agak mudah buat kwn walaupun saya ni agak susah nak mulakan persahabatan....:-)
tapi utk yg sebenarnya teman sejati amat lah susah utk di cari....
'Ingin mempunyai teman yang setia? Jadilah teman yang setia terlebih dahulu bagi teman anda. Ingin mempunyai teman yang mengerti anda? Jadilah teman yang mengerti mereka terlebih dahulu. '
berpegang dgn kata2 di atas la sy selalu amalkan dlm prinsip berkawan....maybe sebab tu saya ada ramai kwn susah senang.....terutamanya(nak jugak sebut nama bagi glemer sikit+terharu)
azura,noni,norma,zura(mummy angle)put,lin,dan gee....(.tq ya coz sudi n sabar jd teman sejati aku)


pic dgn gee...(pemegang byk rahsia hati aku ni)

saya tak ada perkataan yg sesuai utk saya gambarkan pertapa saya sgt2 syg dan hargai mereka sebagai kwn saya.tak dpt dibayangkan kalu hidup saya tanpa mereka or mereka pergi dari saya(harap dijauhikan lah.)
amin

teman sejatiku sehidup semati

saya nak tag:1.mummy angle 2.gee

:-)

2 comments:

  1. thanks sudi jOin contest emieysandra..

    accepted, nti tgk name dlm list peserta yer..
    gudluck!
    ~_^

    ReplyDelete