Search This Blog

Followers

Tuesday, August 17, 2010

kisah bos saya dan kegemukkannya



sebenarnya dari semalam lagi saya nak menulis entry ni selepas bos saya mgadu kat saya
sapa bos saya ni?
korng nak kenal tak dgn bos saya?
kalu nak kenal leh la ke blog beliau di sini
http://mispolarisbride.blogspot.com/

ok lah berbalik pada main topicnya
alkisahnya bos saya ni datang kat saya yang tengah kusyuk buat keja(ayat bodek lagi heheheh)
dgn muka lebih kurang cokodok basi tak abis berbuka
dia nada manja2nya(saya sgt close dgn bos saya)
dia mgadulah ada sorg pegawai kat opis tegur dia
cakap dia dah makin gemuk,makin debab,makin berisi
tambah sakit hati pegawai ni ckp muka dia lebih berusia dari umur dia
utk tau kisah sebenar leh klik kat SINI
perempuan mana la yg boleh tahan kalu kena tegur mcm tu
tambah2 pulak dia bakal berkahwin ujung tahun ni
gudah gulana la hati sang bos ni
(anak buah pulak tak pandai pujuk~cis)
bagi saya penampilan dia ok ja
dia bukan gemuk tapi mmg jenis stok cubby yg sedap dipeluk
tua?isk...rabun ke apa pegawai tu
muda jelita ja saya tgk
maybe time keja kena lah serius kan
so maybe nampak dia sikit matang but not old k
bagi saya gemuk kalu sihat pun no problem lah
berapa ramai org kat dunia ni stok kurus cekeding
tapi tak sihat pun
so jika cik bos happy dgn hidup cik bos,tunang pun tak komplin
pedulikan je apa org nak kata
nak ikut kata org payah la bos oi
oppsss....
citer pasal bos saya ni mesti korg nak tgk kan mcm mana rupa dia
jeng jeng jeng
1
2
3
4
5
6
7
8
9

muka time serius wat keja


umurnya br 25thn,adakah dia nampak tua dari usianya?

p/s: insaf kejap,rasa nak diet pulak harini..berbuka dgn kurma je lah heheheeh

3 comments:

  1. alahai cik siti sukanya dia wat entry nie ya...
    its i redha huhuhuhu.....mayby sb saya tak suka make-up kut...

    ReplyDelete
  2. hahahah...not about your make up but the person comment about u is problem...hahahah....chear!

    ReplyDelete
  3. ermm ni komen sy..kalau tak sesuai..mtk maaf la ye..drp pandangan sy bos tt mmg npk tuek drp usia 25thn tu..tak salah kan kalau org nk kasi pendapat kalau itu realitinya..cuma mungkin cara org tu tegur mungkin tak sesuai dgn situasi..

    mungkin kalau diet skit..mekap..mungkin lebih anggun dan lebih berkeyakinan..apepon terpulanglah ye..ni sekadar pendapat seposen sy..tq

    ReplyDelete