Search This Blog

Followers

Tuesday, August 3, 2010

contest:ada apa dengan nama

hahahahah.....kdg2 rasa nak tergelak pun ada jugak bila pikir mana la rakan2 blogger saya ni dpt idea nak wat contest2 yg mmg super lah.....kali ni saya nak join contest:ada apa dengan nama...bukan nama saya tau.tapi nama link blog saya ni~luahan sabunari hati....
ayok.....saya kena ingat balik la saat2 saya mcipta blog ni heheheheh

hurm....kisah terciptanya blog beserta nama LUAHAN SANUBARI HATI ni agak sedih sebenarnya.maybe mjemukan tuan punya contest nak baca.tp itulah sebenarnya kisah di sebalik nama LUAHAN SANUBARI HATI......masa saya create blog ni pada akhir tahun 2008 masa tu saya di dalam kesedihan,kekecewaan dan putus harapan nak hidup~sebabnya saya baru putus cinta.
maybe org dah biasa bcinta maybe pkara putus cinta tu adalah normal dlm hidup tp bukan saya.saya tak pandai main cinta heheheheh....(baget baik siot)
semua kedukaan tu saya pendam sorg,kalu yg tau pun kwn2 yg amat2 rapat je....even family saya pun tak saya citer kan....
tapi kwn2 pun ada masalah masing2 kan tak kan nak luangkan masa dengar kisah sedih saya yg bcinta tak kesampaian ,so saya mcari tempat saya nak mluahkan perasaan saya.....lalu jaya jumpa lah madium ni~blog



bila nak letak nama apa utk blog ni,saya blur kejap....pastu bila pikir balik apa salahnya saya letak LUAHAN SANUBARI HATI so apa2 yang saya tulis kat blog saya ni adalah semuanya dari apa yg saya rasa,alami dan terpikir....bunyi mcm naif la pulak hehheheheh....

tapi semua tu kisah lama dah...skrg saya lebih happy dgn hidup saya.ada jugak terpikir nak tukar nama link tu tapi sayang la pulak sebab semua tu ada sentimental value...hahahahaha.itu lah alkisahnya di sebalik nama LUAHAN SANUBARI HATI....:-)
alahai malu la pulak bila rahsia saya terbongkar heheheheh.......




kalu korg nak lihat pasal contest ni leh la klik kat SINI
dan saya nak tag 3org kwn
1)gee
2)mummy angle
3)puan bunga


harap puan punya contest ni suka la apa yg aku citer ni...:-)
opsss lupa pulak saya meminati entry yg bertajuk:hidup tanpa internet
:-)

4 comments:

  1. hye hye alawiah...time kasih bebyk sbb sudi gak join contest ni :)
    hmm...terasa sedih plak bila tau asal usul blog ni. perasaan itu, mmg saya paham sgt. huhu.
    eh syarat no. 5 mana?

    ReplyDelete
  2. opsss....sory terlupa pulak nak letak entry yg suka ya...ok saya dah letak syarat no5 tu hehehehh....kalu ada yg tak cukup bagitau ya

    ReplyDelete
  3. alawiah : sy dh join :)
    gud luck yer !

    ReplyDelete
  4. tq bunga.....heheeheh...
    good luck utk awk jugak

    ReplyDelete