Search This Blog

Followers

Monday, August 2, 2010

tak perlu sakiti hati ku begitu

ya...tak perlu kot nak sakiti aku begitu....tak ada faedahnya
tak perlu pikir sampai2 sakit2 kepala mcm mana nak buat aku marah+mradang2
tak perlu kot......tak perlu rasanya susah2 buzz aku kat ym then sakiti aku....tak perlu kot
tak perlu....aku bukan anak2 hingusan nak paham mainan jiwa mu itu.....
aku paham.....
aku mgerti syg........
sgt2 paham.....
tp aku nak kau ketahui aku jugak punya hati....leh jugak tersentap...tp ko lupa aku jugak manusia yg bisa blakon.....aku tak tunjukkan apa yg aku rasa itu.....tak akan tunjuk...
sebab aku SAHABAT MU.....ya sahabat mu...itu janji ku....
aku rasa sejak aku kenali mu dah brp byk air mata aku tumpah krn ko tp aku masih setia mjadi sahabat ko...entah knp.....apa yg mgikat kita...terus bsama....jd sahabat
kalu dulu maybe aku tak paham sifat mu itu...makin lama makin aku mgerti....
ko mmg bgitu....dan aku cuba fahami...
tapi aku mohon sgt2 jaga lah hati ku sama....krn aku sahabat mu......sahabat mu.....
bukan kekasih mu yg bisa ko kongkong,ko marah atau apa2 je....
aku hanya ingin jadi sahabat terbaik ko...kalu di izinkan....insyallah.....
tp jgn lukai aku lagi sebab aku takut2 aku tak mampu utk bertahan dgn mu dan aku mula melangkah pergi....mtk jauhi......:-(

No comments:

Post a Comment