Search This Blog

Followers

Tuesday, August 17, 2010

ramadhan giveaway


hadiah pertama

hadiah kedua

kali ni saya nak join giveaway yang dianjurkan oleh kak azie kita.
kak azie adalah fulltime housewife dan dia mmg minat gila mjahit.
dan produk yg dihasilkan sgt cantik
secara jujurnya nilah kali pertama saya blogwalking kat blogshop beliau.
dan saya terpaku~cantiknya
dan kali ni GA yg di anjurkan pun menawarkan brgan yg sgt2 berbaloi
korg nak join?sila klik SINI

kalu korg jalan2 kat Syasya Creative
korang dapat cuci mata dgn perbagai hasil produk yg telah dibuat oleh kak azie kita
dari


wallet


laptop sleeve


totebag


hp case


bookcover


make up bag

dan perbagai lagilah
nak citer kat sini mmg tak cukup sebab kalu boleh semua saya nak letak
sebab semuanya cantik2
saya sempat jugak melihat post2 produk yang lama2 dan saya dapat rasakan
kualiti dan design kak azie makin best dan canggih
maybe permintaan pelanggan buat kak azie makin kreatif
kekuatan kak azie adalah pada permilihan warna dan corak
itu yang membuatkan produk kak azie nampak berbeza dari yang lain
dan tersendiri
tak dapat dinafikan banyak blogshop seperti kak azie
tapi utk mencari yang benar2 menarik perhatian hati saya agak sukarlah
dan kak azie berjaya mencuri hati saya :-)
cuma maybe kak azie boleh perbaiki blogshop kak azie untuk lebih menarik
contohnya kak azie boleh pilih template yg lebih colurful sesuai dgn produk yg dijual
so lebih ceria lebih banyak wang masuk kan kak azie
saya harap kak azie akan terus susses
:-)

p/s: saya sgt tertarik dgn laptop sleeve tu alahai...tgu pas raya lah :-)

No comments:

Post a Comment