Search This Blog

Followers

Sunday, August 15, 2010

ular lagi?



ya...smlm lagi sekali aku mimpi ULAR
tak silap aku 2bln lepas aku dah mimpi ular
tp masa tu ular tu just usha aku ja kat tgh jalan
tp smlm aku mimpi ular tu dah makin ganas
dia nak patuk aku lak
owh gila aku takut wei
sedangkan di alam realiti ni pun aku mmg takut+geli siot kat ular
dpt lak mimpi ular mau aku bpeluh sedar2 tu
aku ada baca jugak taksiran mimpi ular ni
ayok...tak kan ada org nak pinang aku lak
tp aku mimpi ni dlm bulan posa
bulan posa tak ada setan kan...
apakah maknanya?
korg tau?share dgn aku..
bagi lega sikit ati aku ni

14 comments:

  1. ha...mimpi ular...selalunya org kata ada org nak minang...

    ReplyDelete
  2. hahahahah.....ye ke?sapa la nak dtg minang bulan posa ni mummy ayu oi?hehheeheh

    ReplyDelete
  3. salam kenalan...

    dek kalau mimpi ular tu org tua2 cakap ada org nak pinang.. akak dulu pun pernah kene.. tapi ular tu kene kapak ngan abah akak.. realiti pulak boipren akak kene reject dgn abah akak.. huhuhu.. betul ni dek tak tipu..

    ReplyDelete
  4. ya ke kak?saya dah dua kali mimpi ular...smpai naik pelik pulak.dulu ular tu usha je tp mlm td dah pandai nak patut2...alaahi....sapa la nak minang time bulan posa ni kak heeheheh

    ReplyDelete
  5. ada org nak masuk minang kot lepas raya...

    ReplyDelete
  6. ahhahah...saya bf pun tak ada lynn

    ReplyDelete
  7. salam , Dato' Utz Hassan Din pernah cakap masa beliau bg tazkirah.."jangan percaya pada mimpi takut membawa kpd syirik..nauzubillah".

    ReplyDelete
  8. tq pakciklie...saya tak pecaya pada mimpi just nak tya je...sebab kerap sgt mimpi ular...tp skrg bulan posa kan...:-)

    ReplyDelete
  9. salam... mimpi ular ada kaitan dgn sihir... mungkinkah saudari telah terkena sihir dari seseorang.. wallahualam..

    ReplyDelete
  10. opppss.....harap2nya tak lah....mintak dijauhkan..amin

    ReplyDelete
  11. ada org jatuh hati kat alawiah la tue...hehe

    ReplyDelete
  12. hehehe...sapalah yg malang tu muahahaha

    ReplyDelete
  13. hahahahahah...amin....(doa bulan posa makbur kan)

    ReplyDelete