Search This Blog

Followers

Monday, August 23, 2010

ada apa dgn raya kali ni?


otak rasa penuh dgn pelbagai aktiviti


ada apa dgn raya kali ni?
sebenarnya sampai arini saya belum buat apa2 persiapan raya pun
seriusly apa pun tak ada lagi
baju?kasut?tudung?or anything for raya im not prepare yet
fokus saya adalah AHAD ni
lepas je ari ahad ni insyallah baru lah nak pikir apa yang dibeli
apa yang nak di bwk balik ke kpg.
selagi belum lepas ahad ni saya rasa sangat serabut
dgn keja makin menimbun(owh pls keja mmg slalu dengki dgn saya)
ada apa dgn ahad ni?
hehehehe....sebenarnya saya ada 4 test utk 4 subject
dari kul8.30~6.30
keluar kelas masuk kelas semata2 nak ambik test
di tambah assigment lum siap2
adeh...bukan nak salahkan bulan ramadan yang mulia ni
tapi kalu pas berbuka tu nak study mmg rasa amat2 lah seksa jiwa
dan selalunya berakhir dgn dengkuran di meja study (hehehehe)
keserabutan saya membuatkan saya tak ada mood nak join contest
hahahahah...
padam muka saya kan
hari ni pun saya angkut buku2 sekolah saya bwk mai opis
kalu ada masa leh la saya study sikit2
(mampukah aku?)
so ada apa dgn raya tahun ni?
jawapan saya........?entah lah....:-(

p/s:kereta pun lum pi hantar servis lagi ni...adeh minggu ni bz kat uitm s.alam pulak...masa oh masa...:-(

No comments:

Post a Comment