Search This Blog

Followers

Monday, August 9, 2010

red ribbon raya giveaway contest(4th)


sebenarnya saya dah byk kali tgk contest cik red ribbon ni
tp tak tergerak hati dan lum dpt hidayah nak join
tp arini tiba2 cik red ribbon dtg kat page saya invite suruh join
saya terasa amat2 la berbesar hati nak masuk
act sory lah saya buat entry ni dlm bahasa melayu(wat malu budak uitm je cis...)
bukan apa lebih mudah saya nak mcipta ayat2 gula hehehehe
kalu org nak join jugak leh la klik kat SINI
TARIKH TUTUP 1/9/2010(byk masa lagi )

ok2 saya nak story pasal brg2 yg ada kat red ribbon ni..alahai...kalu la saya wish dress ni adakah ada org yg akan belikan utk di hadiahkan sempena hari raya dan besday saya?harap2

yg paling menarik perhatian saya ialah PURE FLOWER LONG SLEEVE TOP
alahai sgt la sweet gitu..ala2 muslimah punya gaya tp sempoi la...sgt2 sweet.kalu saya dpt pakai utk petang raya nanti mesti jeles semua kakak ipar n adik saya.bg saya baju ni menutup aurat tp tetap berfesyen dan saya sgt suka baju yg simple tp cantik utk di pakai dan pilihan saya pastinyalah baju ni dan pilihan warna saya ialah hitam utk nampak lebih comel...(baget nak kurus la ni~owh pls)



bayangkan saya memakainya~alahai


putih pun ada jugak


ok pilihan saya yg ke 2 ialah
BUBBLE BOLERO
saya sgt2 la suka bubble bolero ni sebab sy mmg suka dress up dgn jaket or ala2 baju cover2 ni..ala2 fesyen korea..kita pun tak perlu nak pikir baju yg kita pakai kat dlm tu just sarung je baju yg fit sikit dan pakai bubble bolero.wah...saya dah meleleh air liur mebayangkan saya dgn baju ni...korg pakai jeans+tshirt fit+bubble bolero+shawls =meletop!
so mmg wajib kwn2 aku belikan utk ku(motif?)
hahahahah....
pilihan warna skali lagi saya pilih hitam sebab senang nak maching dgn semua baju

cantikkan...:-)

pilihan ke 3 dan terakhir
BAG SLING
korg pakai mcm mana pun meletop2 tp tak ada bag or handbag mcm tak kena je kan
so kat red rebbon ada satu beg yg sgt2 la lawa..
kalu korg nak pakai pi raya pun senang tau sebab dia bag sling so leh silang je
senang nak kutip duit raya hahahahh(ada lagi ke yg nak bagi kat aku ni)
beg ni sgt2 matching utk segala jenis baju kasual.nak pakai dgn baju kurung pun rasanya ok je bagi aku.sebab warna dia sgt2 sesuai utk semua...
tak caya?jom kita tgk






cantikkan...so percaya dah?

tahun ni saya akan beraya di perak(alahai ayat mcm ada negeri lain je)
saya mmg org perak,mak org perak dan abah pun org perak
saya akan beraya di rumah saya sendiri je sebab saya dah tak ada opah atau pun atuk.so saya spend moment raya dgn family saya di samping myambut org dtg umah dan mlawat kubur...
family saya tak sambut raya beria2 mcm org lain
tak jugak kecik2 sampai semua persiapan tiada
cuma serdahana saja
lebih byk masa di luangkan utk bsama ahli keluarga sebab kami adik beradik tingal bjauhan dan sangat2 jrg bjumpa so hari rayalah waktu utk bjumpa dan bermaaf2.
yg penting pengertian raya tu kan...:-)

bagi saya blogshop red ribbon ni dah ok cuma alangkah bagusnya kalu di perbanyakkan lagi jenis baju utk wanita.kalu leh yg lebih pada baju ala2 pure flower long sleeve top sebab saya sgt suka dan menepati ciri2 baju muslimah...dari segi lain rasanya red ribbon dah ok.dari segi harga pun ok dan sgt2 munasabah.warna baju pun cantik2 dan pelbagai.
itu je lah komen saya
jgn ambik ati ya tuan blog...ampun..:-)

ok i wanna tag:
mummy angle a.k.a puan zura
gee
cik sofia


No comments:

Post a Comment