Search This Blog

Followers

Thursday, August 19, 2010

Dan aku memang penakut



Lirik Lagu Penakut – Yuna


Tak semua kau rencana kan berlaku

Mungkin nasib tak menyebelahi aku

Entah mengapa engkau yang aku cinta

Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya

Oh ini tidak adil tidak adil bagiku

Oh ini tidak adil untuk kau bertanya cintaku mencintaimu juga

Tidak adil tidak adil baginya....

Kau tak pernah cuba memahami aku

Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk

Dan bila tiba saat ku kehilangan

Beban yang tak pernah kau cuba ringankan

Oh ini tidak adil tidak adil baginya

Oh ini tidak adil tidak adil bagiku

Oh ini tidak adil untuk engkau bertanya cintaku mencintaimu juga

Akau Bukan milikku

Dan aku memang penakut

Mengakui cinta kepadamu

Seribu kali ku cuba ucapkan

Bila bersamamu

Kau bukan milikku

Dan engkau pun tahu

Kau bukan milikku
entah knp bila saya terbaca lirik lagu yuna yang baru ni
saya rasa mcm kena kat saya jugak(sikit)
saya suka kat lirik
dan aku memang penakut
mengakui cinta pada mu
sebab realiti hidup,saya selalu melepaskan org yg saya sayang pergi begitu saja
sebab saya TAKUT
TAKUT kalu saya ucapkan kata cinta itu
saya akan kehilangan dia lebih awal
saya bertambah takut nak ucapkan bila saya tau dia sudah ada yang punya
dan saya selalunya mengalah
tanpa pernah ucapkan kata itu
owh...adakah saya sorg yang ego?
org yang selalu melarikan diri dari kenyataan?
atau....
dan saya sakit menahan perasan takut itu..
:-(
p/s:apakah cara yang terbaik utk saya menyatakan rasa cinta itu padanya?
(oh entry kali ni agak emosi sebab ....)

3 comments:

  1. hi, hope it's ok to contact you here. we would love to include your blog on our giveaway search engine: giveaway scout (http://www.giveawayscout.com). have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, josh

    ReplyDelete