Search This Blog

Followers

Saturday, August 14, 2010

bila saya terlajak tidur....

alhamdulilah bjaya jugak aku study even tak la tekun sgt...
bjaya jugak paham sikit2 subject investment tu even tak brp sgt
alhamdulilah....
mula2 nak citer pasal berbuka posa smlm...
mmg ujung minggu je saya akan balik ke umah kakak saya kat kl
kebetulan kakak sy keja so tinggallah saya sorg berbuka posa kat umah
badan sgt2 rasa tak larat(maybe selera mkn yg makin kurg)
kul4.30 dlm tak sedar saya tertidur.
baget kejap je lah...sedar2 je saya tgk jam dah pukul7.00 mlm tepat!
OMG....gila gelabah kot saya time tgk jam tu
habuk apa pun lum masak lagi...
gila sungguh...apa lagi dgn kepala sikit2 ada pening+mamun tak hilang lagi
cepat2 masak nasi n lauk
tak sempat lauk masak azan dah berkumandang kat masjib umah saya
alahai...berbuka dgn roti high5 la saya td...muahahah
the moral of story is =jgn tidur petang waktu duk sorg kat umah
hhahahah....

No comments:

Post a Comment