Search This Blog

Followers

Tuesday, August 10, 2010

bila kesengalan tu milik mutlak kami :-)


alkisahnya saya telah menerima sehelai shawls free sebab menyertai satu contest di blog ni smlm
sengaja saya kasi alamat opis sebab mudah sikit tak payah nak ambik2 kat mana2
dtg2 je opis dah ada atas meja(kan bagus mcm tu kan heheheheh)
so thank again utk cik bihah yg sudi bagi shawls tu
sangat cantik coraknya
sampai kwn2 opis saya naik jeles dan sawan bila melihatnya...
tak caya?jom2 tgk telatah kwn2 saya yg teruja dgn shawls ni
*
*
*
*
*****




siap posing tu dgn shawls sy alahai





tgk tu....aduyai....sian kwn2 aku ni...:-p


aku pun tak nak ketinggalan jugak....heheehe


makin menjadi2 lak kesengalan aku ni....tp nampak kiut miut kan(owh pls)


oppss...tu bukan jari aku ya...tu jari bos aku....


korg tgk kat opis pun aku leh main2 mcm2 kanak2 tadika lagi...sengal 24jam.dpt pulak bos yg sempoi gila.tp kami main2 time keja dah siap ya...(lihat meja ku yg clear tu heheheh~riak)
apa leh buat,kesengalan tu mmg kami yg punya,kami dgn kesengalan tak leh di pisahkan dah...
korg mesti nak kenal sapa bos kesayangan kami tu kan
bos kami sgt sengal mcm kami jugak
next entry saya nak story pasal bos sengal saya
tunggu.....!


p/s:harap bos aku baca entry ni then bagi markah skt byk2 kat aku leh tahun depan aku naik stage salam dgn najib lagi muahahahah

No comments:

Post a Comment