Search This Blog

Followers

Thursday, August 26, 2010

momen sedap ramadhan gieaway



kali ni aku nak join momen sedap ramadhan gieaway yang dianjurkan oleh fame.style.fab
kalu korg berminat leh la klik kat SINI

Sebenarnya saya jarang berbuka di luar
slalu makan kat umah(owh sila terpegun ya saya suka masak)
baru sekali mkn kat luar
sebab kwn2 ajak kan
so the picture is





makanan yang saya makan tu biasa je
nasi goreng paprik tapi yang mgoda rasanya air tu
hehhehe...
bulan posa air la yang 1st dicari dulu masa berbuka kan

ok nak citer sikit pasal fame.style.fab ni..
sempat la ronda2 kat situ.
brg yang paling best yang saya suka mesti la novel kan sebab saya mmg suka membaca
harga yang di tawarkan pun ok
tapi saya nak promot tudung yang ni
mcm best je tudung ni sebab corak dia sgt unik




cantik kan..so cepat gi order!
muahahha

2 comments: