Search This Blog

Followers

Thursday, August 12, 2010

sushi king non-halal?

td buka email nak tgk kot2 la ada benda penting sampai
tgk2 ada email dr kwn
alkisahnya pasal sushi king yg di katakan tak halal...
ye ke?entah la sebab saya tak pernah pun masuk sushi king.
kalu nak makan sushi sy beli yg kat carefour tu je(baget siot hahaahah)
korg baca &tgk lah artikel n pic bwh ni ...layan..







7 comments:

  1. haha.memang tak pernah makan pun.

    ReplyDelete
  2. aku tak pernah masuk tp mkn pernah kat carefour je baget beb heheheheh

    ReplyDelete
  3. sama dengan.. tak pernah pergi pun,,,

    ReplyDelete
  4. hahahah....aku nak masuk pun takut sebab takut tak reti nak makan hehehh(teruknya aku ni)

    ReplyDelete
  5. makan tanpa was2 di premis yg terbukti keHALALannya...bln pose nie mmg suka cari yg berlainan sikit...tp hati2 yer..

    ReplyDelete
  6. masyaallah!!! selama nie aku punya la melantak unagi tu..... astaghfirullah. patut la sedap.. he he......

    ReplyDelete
  7. pakciklie:nasihat diterima dgn hati terbuka.nasib saya stok masak kat umah je
    sofia:takpa2 pasni jgn mkn lagi k....:-)

    ReplyDelete