Search This Blog

Followers

Tuesday, August 3, 2010

makan2 kat opis...


apasal la pic ni npk semua pendek?


rasa aku la kan...aku amat jarang citer pasal opis aku kan...
hahahaah....nampak sangat la tak suka duk kat opis ni.....:-)
bukan tak suka cuma kdg2 kita nak lari dari memikirkan pasal keja kan....layan benda2 yg tak libatkan kerjaya or opis..tp kali ni aku terbuka ati (motif?) nak paparkan aktiviti opis aku yg sangat2 la memeningkan kepala hahahahah(alkisahnya sebab tu aku suka pakai earphone time keja sebab nak fokus)
zon aku iaitu zon mawar mmg slalu adakan sambutan mkn2 a.k.a sambutan besday utk semua ahlinya...so sempena bulan 7 yg lepas telah di adakan mkn2 la(mkn ni nama ja free tp tiap2 bulan kena byr jugak heheheeh)
tp dgn aktiviti ni lah leh rapatkan silaturahim antara semua ahli(ya sgt la tu...sokong)
bila ada sambutan hari jadi ada la kek kan.....selalunya aku mmg tak gemar kek2 ni sebab deme ni suka beli kek berkrim sakan (aku muak mkn krim) tp bln ni aku suka kek sebab kurg krim n kek carrot...sedapppppppppppppp!


muka yg sentiasa lapar 24jam


kak siti potong kek wakil dr semua yg lahir bulan 7


dapat hadiah lak tu...jeles2

menu yg tak pernah menghampakan ati sesiapa hahahaha....

lelaki2 yg makin pupus heheheh.....oppsss...antara yg termacho a.k.a perasan..:-p

No comments:

Post a Comment