Search This Blog

Followers

Monday, August 9, 2010

facebook dan bahayanya



saya tak nak citer pasal kes nor azita othman sebab ramai rasanya kwn2 blog yg lain dah tahu pasal dia diban kat facebook cara2 terlepas ckp
saya buat entry ni utk budak2 opis saya yg baca blog ni secara sengaja atau tidak(hehehehe~baget ramai sgt la yg tau blog aku ni)
bukan apa,kalu kat opis saya facebook mmg di sekat penggunaanya di waktu keja dan hanya di buka utk pengunaan pada pukul 1-2.30 ptg je(waktu ni sanggup tak kuar mkn demi main fb ~hahahah)
so mcm2 lah post yg di buat kan...(ya aku mmg suka merepek di fb)
komen pun kadang2 aci redah je tanpa pikir kesannya
kadang2 aku pulak kena ingatkan kwn2 yg dah kwin jgn terlalu open pasal rumahtangga kat fb
sgt bahaya wei...
lagi pun aku yg lum kwin ni agak malu kot nak baca
bagi yg dah kwin tu mesti la ada had dlm berkwn kat fb kan
bukan apa fb ni mmg bagus dlm pertemukan kwn2 lama
yg berpuluh2 tahun tak jumpa
takut2 bf lama korg ke awek lama korg ke jumpa balik korg
then duk wat memory berkasih la pulak kat fb tu
hancur umah tangga wei(aku tak pa sebab aku solo)
so hati2 lah bila berbicara utk elakkan semua benda yg tak elok ni
kalu nak merepek mcm aku kat fb sila lah
invite aku utk merepek skali ya
hahahahah....:-)

p/s:aku yg slalu kena marah dan tegur dgn sesorg sebab selalu merepek kat fb bukan2 tanpa mengira masa hahahaahah....:-p

No comments:

Post a Comment