Search This Blog

Followers

Monday, July 26, 2010

contest :senyuman menawan




Senyuman Menawan..uhuk (menawan ke?? ^_^)
sementara ader masa ni.. saja nak join contest byk2.. hehe..(mood demam+otak ting tong)

Create your own banner at mybannermaker.com!
contest nih di anjurkan oleh CIK Gyena..
so.. kalau berminat boleh la click ke link or banner diatas ye..
korng kena penuhi beberapa syarat mcm kat bawah
or
go directly to her page and ader sticky mode there.. senang skit korang nak paham kan...(Promote3x)

ini pic saya.. uhuk (*V*)
|
|
|
|
|
|
|
V


heheheh...menawan ke senyuman saya tu?knp sy suka pic ni.....act saya paling tak suka pakai tudung kaler hitam sebab saya rasa muka saya akan nampak tua dan gelap(sebab tu saya teramat jarang pakai tudung kaler hitam~kantoi)
tp pic ni membuktikan sebaliknya.npak ok je kan heheheh...sebenarnya pic ni saya ambik masa kat opis(oh ya...time rehat ok)
kat opis kena la senyum lebih sikit sebab dgn senyuman kita leh kurangkan tekanan kan...lagi pun bos npak kita happy n senyum dia pun lega kan.?kan?hahahah...ayat bodek bos la pulak...apa2 pun saya saja ja join contest ni.ada rezeki saya happy la hehheheh......

ok nak tag 2org kwn sy
1)mummy angle
2)gee

1 comment:

  1. hi..

    morning...cik gyena singgah...dan para juri sedang buat terjahan..gud luck ya

    ReplyDelete