Search This Blog

Followers

Thursday, July 22, 2010

kisah hari ni...

kalu smlm muka aku mcm cokodok basi hari ni entah knp berlagu riang je
dlm hati mcm ada pesta bunga api je muaahhahah....
entah hati rasa lapang.otak rasa ringan,mcm tak ada masalah je
knp yek?dgn spotong ayat leh ubah mood sesorg...dasyat siot
heheeheh....ke sebab ari ni ada makan2 kat sini so aku happy?
ke sebab mlm semalam yg mgubah mood pagi ni....entah
yang pasti aku happy...wat apa nak pk apa org nak kata n judge kita..
cukup2 la tu alawiah oi...jd lah diri sendiri....kalu cara itu leh wat aku happy
just go on ja kan...
nak fokus back balik dgn study.kelas dah mula tapi mood study masih tak kunjung tiba...
harap mood tu cepat la dtg so aku leh target dekan sem ni muaahahahahah...

p/s sebenarnya aku stress dgn subject aku sem ni..mcm berat je.sakit kepala nak cari n baca jurnal ...uwawaawawaw.....tabahkan ati !

No comments:

Post a Comment