Search This Blog

Followers

Monday, July 19, 2010

jauhkan aku dari kedai BUKU!!!




uwaawawawaaw....tak ada pasal cari pasal
tak ada kepentingan wat2 mcm penting....ni la akibatnya...
alkisahnya smlm niat aku sungguh murni(pekdah?)
ada duit sikit so nak la beli buku perakaunan sektor awan dgn harapan nak study awal utk kpsl tahun...(ya tahun lepas sy gagal sebab sy tak study langsung.insaf!)
ya...sy melangkah masuk kedai buku dgn penuh semangat mbara terus tanya kat tokei kedai tu 'sir ada tak buku perakauan sektor awam mcm ni'(smbil tgn tjuk buku contoh yg bwk tu)
'ada je.mau berapa?'
'kasi dua tokei.leh kasi murah sikit tak sy angkat dua ni'
'ini buku tak leh la adik manis,u angkat buku lain boleh la murah sebab ini buku itu lecture uum sendiri yg tulis'
'ok sy cari buku lain'

bermulalah kejadian yg tak di ingini...
'fulamak....novel ni dah lama aku cari...baru hari ni jumpa....adeh....'(usha buku lain lagi smbil novel pertama tu dah pegang tak nak lepas)
'adeh ada lagi 2novel dr penulis yg sama...nak ambik yg mana ni....isk...semua best'(dlm kpl duk pk duit api +air lum bayar)

KAT KAUNTER PEMBAYARAN

'berapa semua'
'rm149 je'
'ok'


hahahahahh.....kan aku ckp jgn korg pandai2 or suruh aku gi kedai buku...
ada je aku wat kuar dr kedai tu...nah....hasilnya 2biji buku ilmiah a.k.a sekolah dgn 3BIJI NOVEL DR PENULIS KEGEMARAN AKU=HLOVATE
MUAHAHAHAHAAH......heaven :-)

No comments:

Post a Comment