Search This Blog

Followers

Saturday, July 10, 2010

"i love hot perfume"





setiap org terutamanya perempuan le(lelaki aku tak sure la pulak)
mesti ada perfume yg dia guna ari2 kan
tak kisah la utk gi opis ke gi kuliah ke(aku ni student partime lagi kan)
bukan apa...pakai perfume ni leh elak dr bau badan kan...
almaklum lah kadang2 kita berjemur tgh panas,berpeluh so perfume la pyelamatnya
nak mandi tiap2 kalu berpeluh mcm tak logik lak kan
heheheheh




mcm tu jgak aku....
aku ni terjatuh cinta kat bauan apple ni
sejak kali pertama aku pakai(yg kwn punya masa tu)
terus aku suka gila.....mcm syok n yakin je bila pakai...
agak mahal la jugak perfume(ada perfume yg murah ke heheheh)tp berbaloi la sebab tahan lama tau....:-)

so sempena http://bme-hotperfumes.blogspot.com ada wat contest ni aku terasa nak berkongsi la rahsia bauan aku ni
kalu korg nak join contest ni sila klik SINI ya

1 comment: