Search This Blog

Followers

Thursday, July 22, 2010

mr & mrs lanun, the contest

hahahahah....sebab aku malas nak study aku mula la merepek masuk contest bukan2 walaupun tak menang pun...terapi kot...yg contest kali ni mesti syok utk korg join...meh tgk syarat2nya jom...

tajuk contestnya adalah: mr & mrs lanun, the contest

ni bannernya:

syarat-syarat penyertaan:
mesti ada belog sendiri, warga negara malaysia, menetap di malaysia dan menjadi follower blog ni. tak follow tak sah disisi undang-undang
letak banner diatas kat sidebar blog korang dan link terus ke entri contest ni..
tag seorang rakan blogger dan org tu mesti tau dirinya di tag..
sertakan gambar sendiri bersama jejaka/gadis yang menjadi pakwe/makwe korang ataupun diminati/disayangi/idola korang/secret admire/pelakon kesayangan korang, etc..bukan gambar kawin ok? kasihanilah aku yang belom ada org masuk meminang ni...
korang kena letak nama Mr & Mrs Lanun kat kat orang2 yang dlm gambar ..design dan posing ikut idea korang. ikut suka korang la nak wat cemana. tak edit pun xpe, janji ada "nametag" mr & mrs lanun tu kat gambar korang. paling penting, letak caption.
buat satu entri, backlink ke blog ni..
penyertaan dinilai dari segi gambar korang dan caption yang best :)
utk lihat syarat dgn lebih detail sila klik SINI

ok ni pic aku gatai2 nak masuk ni harap ada rezeki lah heheheh


caption 'KAMU SEPERTI HANTU TERUS MENGHANTUIKU,KEMANA TUBUHKU PERGI KAU TERUS MEMBAYANGI AKU......DAN KAU TULIS NAMAMU DI DLM HATI KU...."


haahahah....pic ni aku edit je sebenarnya....sapa lelaki ni?sapa yg minat citer korea mesti kenal kan hero ni...hero citer boy over flower...
k lah aku nak tag kwn aku....iaitu.....cik sofia ku syg.....:-)

2 comments:

  1. thnx for joining dear.. its accepted but need some caption..nnti i terjah blog u balik k?

    ReplyDelete
  2. ok....i repair balik heheheeheheh
    tq

    ReplyDelete