Search This Blog

Followers

Monday, July 19, 2010

maybe aku tak layak utk sapa2



menitik jugak air mata aku ptg ni kat opis aku yg havoc sakan ni...(ada org kisah kan aku ke?)
entah la...maybe emosi aku yg tak stabil tp hati aku tul2 terasa dgn kata2 kwn aku sorg ni....aku cuba bertahan dgn setiap kata2 dia tp akhirnya empangan air mata aku pecah jugak....entah la...
maybe bukan itu nasihat aku nak dgr or baca kot...
maybe aku salah mtk nasihat kot...
knp yek bila kwn2 aku ada masalah aku leh ja jadi pendngar yg baik,pnasihat yg bagus malah motivator yg bersemangat(hahahahaah...angkat bakut sendiri)
tp bila aku ada masalah just mtk pandangan je,itu pun diorg tak mampu nak tolong...
kata2 yg ditulis tu tak di pikirkan dulu ke emosi org yg menerimanya...
apa2 pun semua tu aku mampu telan n bertahan sebab aku ada kwn2 yg sgt2 mghargai aku...
alhamdulilah....:-))

No comments:

Post a Comment