Search This Blog

Followers

Monday, July 26, 2010

apa yang ada dlm hati aku ni?

apalah yg ada dlm ati aku ni sebenarnya?
cinta?suka?sayang?
sebagai kwn?kekasih?sesama insan?
ahhhh.....gawat dah ni.....bertambah gawat pagi td la kot...
ayok sakit kot rasanya ati aku ni,rasa mcm nak pecah dada tahan rasa rindu yg tiba2 dtg....tp knp dia?knp bukan org lain yg aku leh rindu?yg bebas utk aku rindu.....:-(
dia hanya kwn.....ya...kwn je tp kenapa rasa aku ni smakin berubah....tp sejak bila?
sejak bila aku mula rasa syg kat dia...
aggghhhhh......dan lagi perit dia dah ada yang PUNYA....
gawat sih gini....tak kan aku nak rindu n sayang kat bf org...sgt tak adil lah utk awek dia kan tp.....salah aku ke?
mcm mana aku nak elakkan diri dr terus begini?
mcm mana aku nak elak dr perasan aku terus merana mcm ni?
mcm mana aku nak stop dr ingat kat dia?
mcm mana wei....aku sengsara kot mcintai bf org lain....ayok....
aku nak fokus study pun agak sukar skrg.....
harap semua akan berakhir dgn baik n segera...amin...

p/s kalu korg ada petua nak lupakan sesorg leh la share dgn aku k

No comments:

Post a Comment