Search This Blog

Followers

Monday, July 26, 2010

demam megejut=aku terkejut




DEMAM......uwawawaaw...
apa kes la tiba2 lak leh kena demam ni
angin tak ada ujan jauh skali tup2 tghari smlm aku leh demam
nak kata aku demam sebab main panas masa join jacob walk of life tu(lum update pic la)tak lah kot
penat pun tak la rasa sgt sebab bjalan je utk 5km
alahai sgt happy kot...ke sebab 2hari berturut2 join konsert so demam?
byk sgt tgk maksiat n buat keja sia2(la'qa)
so tuhan bagi aku demam utk mghapuskan dosa2 kecik tu
apa2 pun aku sabar je dgn demam yg buat kpl aku tingtong dan hidung aku yg tersumbat
tp yg paling tak leh blah tekak aku sgt sakit +perit kot...
sabar je lah aku ni.....dah la aku sorg je kat unit batal ni yg lain semua pi kursus..
uwawawaaww...lagi sekali...gila siot aku nak mlayan semua permintaan...
:-(

p/s big thank to my housemate bekalkan ubat yg sgt2 best smpai terlentok depan pc ni...:-)

No comments:

Post a Comment