Search This Blog

Followers

Tuesday, July 20, 2010

cerita org nak raya..

pagi2 buta td sampai opis aku dah ngap 4biji kuih raya...sedap...
heheheeh...sedar tak sedar kita dah nak masuk bulan ramandhan kan....
kejap je rasa waktu skrg.(nasib aku dah abis ganti posa)
kat opis aku pun dah mula havoc dgn jualan kuih raya...adeh aku pulak kena sawan kuih raya...lawa2 siot npak mcm sedap je...
tp sebab myk dah naik harga so everthing mesti under baget lah....:-)
lagi pun aku kan student so lagi lah kena tahan nafsu takut2 sem depan ada org kena extend sebab tak lepas nak jeles yuran...muahahahah
mcm jugak kat opis korg aktiviti mjual kuih dan kain mmg tgh rancak la...(sory la hp aku rosak so tak snap pic kuih raya)
syok je aku tgk org kalut beli kain last minit...
aku?pakai je lah apa yg ada...yg ptg dan di utamakan adik n parent aku...
utk aku tak perlu di risaukan...
yg penting pgertian raya itu je kan.....:-)


aktiviti ni kena ajak ramai2 baru syok heheheh




kak ja kalut duk pilih kain hehehhhe

No comments:

Post a Comment