Search This Blog

Followers

Thursday, July 22, 2010

i am superwomen contest



hahahahah.....skali lagi aku gatai nak masuk contest...
contest kali ni pasal superwomen dan aku rasa aku salah sorg superwomen..(owh...perasannya sy muahahahah)
utk jd sorg superwomen kita mesti lah rajin merapikan diri...
muka kena la bersiap selalu...ya...kena make up hehehhe....
so utk memenuhi syarat contest ni aku pertaruhkan satu pic aku yg aku rasa agak ok jugak aku make up (baget lawa la ni)



slalunya utk make up sy selalu guna jenama yg mudah di dapati je
1)bedak-miyami(cosway)
2)eyeliner-avon
3)faudation-siklygirl
4)blusher-revlon
5)lip-revlon

ok skrg sy nak tag 3org kwn sy utk join contest ni(rasanya diorg pun suka make up jugak)
1)cik sofia
2)gee
3)zura

kalu korg nak join pun leh...utk maklumat lanjut sila klik SINI ya

No comments:

Post a Comment