Search This Blog

Followers

Tuesday, July 13, 2010

anugerah perkidmatan cemerlang 2009



alhamdulilah maybe rezeki aku
aku baru je berkhidmat di sektor awam ni(org gomen lah ni)br masuk 3thn genap 11/6/2010.
masih setahun jagung lagi kat sini tp maybe dah tertulis itu rezeki aku kan....
aku terima selapang dadanya....(ada aku kisah org kata apa)
so pagi2 tadi aku pun menapak la dr opis aku kat bahagian pinjaman perumahan ke mof yg tak la jauh mana pun dgn cik ina(bos sesyen aku)
adeh walaupun tak jauh penat la jugak sebab pakai kasut tinggi2 ni kan....
control2....mana leh bagi air muka jatuh kan muahahahah....
majlis penyampaian anugerah perkidmatan cemerlang ni di rasmikan oleh perdana menteri malaysia iaitu datuk sri najib...
alahai macam mimpi la pulak dpt saman dgn dia...
heheeheheh.....pic aku lum upload dr kamare bos aku lagi....esok aku upload ya...
skrg time wat keja balik....
alahai btimbunnya fail atas meja aku huhuhuhh

No comments:

Post a Comment