Search This Blog

Followers

Monday, December 13, 2010

sakit kepala!!



sakit kepala nya
aghhh.....satu hari kena jaga helpdesk sbagai bidan terjun leh wat aku magrain tak ingat!
aku lebih sanggup duk kat meja aku sambil wat keja akaun aku
dr aku kena angkat phone dan mlayan kerenah pmimjam
yg keberangkalian utk darah mdidih sgtlah tinggi
he he he....
nampak sgt tak profesional kan ...
alah tak adanya nak marah2 pminjam tak tentu pasal
abis kuat pun tinggikan suara sikit je tanda tegas
almaklum lah pminjam ni kdg2 minta yg bukan2
yg bukan2 tu bukan yg biasa2
kdg2 tak tercapai dek akal aku ni nak berfikir
bab kena marah tu tok sah duk citer lah
dah lali...
hehehehehehe....
apa2 pun seksaan aku arini dah lepas..
esok aku nak fokus abiskan fail kat atas meja aku yg dah mcm gunung kinabalu ni...
:-(

p/s:mood merajuk dgn sesorg masih lagi diteruskan....aghhh....bikin hati aku panas saat aku tgh stress jg helpdesk tu apa kes?


No comments:

Post a Comment