Search This Blog

Followers

Tuesday, December 28, 2010

ada org jakun dgn sawah padi


luas mata memandang :-)

dah kul 4.30ptg baru aku ada masa nak update blog aku ni
biasa la kalu tak dtg keja 1hari
dah bertimbun fail atas meja
hehehehe...
ahad lepas aku ke kedah utk majlis kenduri kwin kwn aku
so lepas kenduri tu jejalanlah kat area tanjung dawai
(kendurinya kat pendang)
sepjg jln nak ke tanjung dawai tu ada lah sawah terbentang mghijau
kwn aku a.ka housemate aku ni budak johor
sgt2 tak kenal dgn pokok padi ni kih3
sanggup bhenti tepi jln
semata2 nak pegang buah pd yg terjuntai tu
layan lah kejap dia bgambar
(aku pun beria jugak bgambar kih3)







aku pun nak expose jugak :-)


layan org jakun tgk sawah hehehe

2 comments:

  1. kalau kite pown, kite jakun gak. xpnh jumpe bendang! nk tgk pacat!

    ReplyDelete
  2. biar betul aini?hahahahaha.....saya dah muak tgk sawah n pacat kih3....

    ReplyDelete