Search This Blog

Followers

Tuesday, December 28, 2010

mee udang makjah buat aku mimpi tiap mlm


mee udang special rm11

bukan tak pernah pi mkn mee udang mak jah sebelum ni
byk kali dah
tp kali ni aku bwk kwn2 dari luar perak jamu selera kat sini
kebetulan umah kenduri kwn aku kat area sini dah
so kami terjah warung mak jah ni seawal jam 3.30ptg
di saat perut masih lagi kenyang mkn nasi minyak !
masa sampai org agak ramai
tp servise agak cepat(syabas mak jah)
kedai dia pun dah lawa n cantik
kebersihan pun ok(ada 1 kedai sebelum kedai mak jah byk lalat)
kwn2 aku semua spakat order mee udang special
sebab mee udang yang biasa dah abis udang nya kih3
tp berbaloi kot sebab ada 7ekor udang besar dlm semangkuk mee tu(siap kira tu)
harga sgt reasonable ok
rm11 je semangkuk..
aku order udang goreng special
sgt terbaekkkkkkkkkkk!!!
rm12 sepinggan

bila dah abis mkn aku tanya kwn2 aku adakah mereka puas ati
mereka hanya angkat ibu jari je
kih3....terbaek lah tu
lain kali kita dtg lagi k










udang goreng tepung special rm12


sebelum mkn boleh borak2 lu...:-)


kusyuk mkn tu


jemput mkn semua...kih3

p/s: bila balik putrajaya tiba2 terasa myesal tak order mee udang ari tu....terliur pulak kih3

No comments:

Post a Comment