Search This Blog

Followers

Wednesday, December 1, 2010

diam tu diam je lah...



dlm minggu ni emosi agak bercelaru
byk sgt pikir bukan2
buat tindakan bukan2 pastu jiwa merana
bukannya sebab tgk housemate asyik kuar bdating terus jd mcm ni
bukan jugak sebab cuti sem
so tak bz jiwa pun mracau bukan2
kesan dan terkesan pada manusia sekeliling
diam aku bukan sebab aku benci dgn org sekeliling
senyap aku bukan aku tak suka dgn jiran2 opis aku
tindakan tu di sebabkan 2 pkara ja
1:aku demam
2:aku tgh bfikir dan terus berfikir
dan aku tau ramai yg bising2 pasal perubahan aku ni
dan aku cuba terangkan baik2
walaupun tak semua leh terima
tp korg kena lah hormat cara aku hidup
sebab aku leh hormat cara korg hidup
cara korg mgamuk sakan kat opis smbil jerit2
aku wat bodoh smbil sumbat earphone kat telinga ketat2 kih..kih...kih...
kita ada pilihan utk pilih cara hidupkan
alah hampir 4thn aku asyik gelak sakan je tak kan 1mgu aku diam buat korg gelabah sakan
releks beb..aku cuma nak ketenangan je
leh kan?
kih ...kih...kih...
oh ya cara tulisan aku ni mcm aku dah happy kan
act baru lepas borak kat ym dgn kwn abg aku
a.k.a playboy taiping tahap lagenda ni
so ada la tanya dia soala2 cepumas ni
so sikit byk buat aku ketawa riang...
so tq a lot abg sham..u the legend la :-))

p/s:dah 4hari cuba melarikan diri dari sesorg,..tp mcm tak kuat je kih3...:-)

2 comments:

  1. alahai. dmm kew? jgn lupe mkn ubt yerk! get well soon! ;D

    ReplyDelete