Search This Blog

Followers

Thursday, December 9, 2010

result exam dah kuar :-)



dlm sibuk2 dgn keja yg bertimbun arini
sempat la jenguk kejap kat website uitm
wah...mgigil masa nak buka result utk sem ni
dlm ati mmg target lulus ja sebab subject agak berat sem ni
sgt berdebar2...
bila terbentang depan mata resultnya..

..


..



...





....



....



wah...alhamdulilah....
lulus semuanya
apa yg penting masih dlm kelompok 3.oo above
terkejut jugak
walaupun result sem ni menurun dan tak secermelang sem lepas
aku tetap bangga dgn diri aku





dalam stress yg amat sgt masa dekat2 nak exam tu
dgn di uji kiri dan kanan
putus harapan,putus asa
semua ada
alhamdulilah aku sgt bsyukur dgn apa yg aku perolehi arini
maybe itu yg terdaya aku usahakan...
kwn2 aku masih lagi moroyan nak buka website uitm sebab tenet slow gila
traffik jem
kih3....good luck k
jumpa sem depan lagi :-)


4 comments:

  1. congrats alawiah! boleh r lompat bintang nih! hehe~ ;D

    ReplyDelete
  2. tahniah bangga dgn awk

    ReplyDelete
  3. tahniah dik..akak tgh menunggu dgn sabar..hehe..berkat usaha mesti ada kejayaan kan

    ReplyDelete
  4. ainihussin:tak berapa nak leh lompat la...sebab result tak brp nak ok hhehehehe
    adyshariz:tq kak,akak pun mesti ok punya heheheheh

    ReplyDelete