Search This Blog

Followers

Wednesday, December 1, 2010

bila ko tgh asmara atas bulan sikit tak ingat aku,kena campak ke bumi ngis cari aku

peh...pjg gila tajuk entry kali ni
bukan apa aku sikit terasa hati
ya....terasa ati lol aku kan manusia jugak
tau sakit ati
aku ni bukan la berkira sgt tp kadang2 muak la jugak
aku tak kisah kwn2 call aku tgh mlm buta
ngis2 citer dia gaduh dgn laki/pakwe/kwn fb
aku layan seadanya
tp kdg2 aku ter fikir la jugak
time korg syok2 bermadu asmara atas bulan
tak pulak korg call aku tgh mlm
ckp 'ct aku br balik dr kuar dating ni..oh sgt bhagianya'
tak adanya korg nak wat mcm tu
abis kredit hp kot..
tp bila kena reject/putus/cerai
byk lak kredit korg call aku

aku ingat lagi sorg kwn aku ni
mmg aku rapat gila dgn dia
almaklumlah pernah tgal sebilik
angin tak ada ribut tak ada
tau2 kat fb dia dah kwin
ya...kwin tau kwn2
dan aku TAK DI JEMPUT
tak pa aku diam je
aku terima seadanya reason dia
hak dia,majlis dia kan
aku senyum je :-)
dlm ati aku doa dia bahagia

tak sampai pun 6bln pas kwin
dia start cari aku balik
start call aku ngis2..
aku blur
aku terkejut
apa kes ni?
kan korg bahagia
dah kwin pas bcinta sakan
apa masalahnya lagi

oh...tak sejiwa
semua yg manis masa bcinta hanya auta belaka
dulu rajin solat rupanya sbagai daya penarik depan ppuan je
kat umah malas gila nak sujud kat tikar sejadah
dulu pemurah skrg nak byr umah pun jenuh bgaduh keliling umah
oh kesiannya aku dgr
sandiwara apakah ini
aku jatuh kesian
aku cuba membantu sebab aku syg kwn aku
sentiasa ada utk dia
tenangkan ati dia
nasihat seadanya sebab aku tak ada pengalaman ni
aku lum kawin

tp bila dia rajin call aku
rajin ngis dekat aku
aku mula rimas
kdg2 aku pun ada masalah
aku ckp aku tgh sibuk nak study esok exam
dia wat bodo
terus syok bercerita
dan bcerita
kisah sdihnya,kisah umahtangga nya
yang aku dah paham sgt2
tp aku ada exam esok ni
aku kena study
tak leh layan benda2 ni
kan aku yg terpikir
hilang semua formula aku dlm otak
tp....dia wat bodo lagi
aghhh

harusbagaimana ni
cuba tidak mengangkat
tp rasa bsalah pulak
tak kan nak ckp tak dengar call
sedangkan dia call bertalu2
pekak sgt dah ke aku ni
hurm...tp aku ada exam ni
tp aku ada masalah serabut dlm otak ni

oh...otak aku mula jahat
dulu ko kwin syok2
sikit tak ingat kat aku yg hina ni
sikit ko tak hebahkan berita gembira tu
tp knp skrg ko cari aku mcm tak cukup tanah aku nak lari
nak myorot dr ko?
waktu bahagia ko atas bulan tu
ada tak ko jenguk aku kat bumi ni???

p/s: bukan aku kejam tp aku sedikit bosan bila org mtk pendapat aku tp pas tu tak leh terima.tetap nak guna pakai otak dia je...

No comments:

Post a Comment