Search This Blog

Followers

Wednesday, December 15, 2010

warna kehidupan



aku suka bila warna2 dlm hidup aku bercampur2
antara warna2 yang ceria dgn yg kusam
warna2 yg terang dgn yang gelap
tak suka 1 warna ja
tak best!

eh warna apa ni?
hehehehe...
maksud aku warna2 kehidupan lah
aku tak suka happy 24jam
tak ada langsung saat sedih kecewa,luluh
tak mcabar lak hidup
rasa mcm senang ja hidup ni kan
so biarlah ada semua rasa tu
aku nak rasa saat aku kecewa,
saat aku happy,
saat aku sedih..
semua aku nak rasa

dan selalunya bila tlalu lama happy
aku mula bosan
mula cipta masalah
mula buat kes
bila kes bjaya di laksanakan
ati jd gundah gulana
risau,sedih,cuak
semua ada
tp tu yg bestnya
dan slalunya bila aku bikin masalah
aku selalunya tak pernah guna OTAK!
aci redah ja
*senyum*

kwn aku slalu ckp
aku buat sesuatu slalu tak pikir kesannya
dan itu harus aku iakan
*kelemahan*
bila masalah tak dpt di kontrol
mula aku gelabah
bila gelabah mula nak marah
tarik muka muncung2
org tgk naik ngeri
itulah aku
*senyum lagi*

apo leh buek..
itulah aku
aku rasa aku perlu pdamping yg sangat2 sabar dgn aku
sabar layan kerenah aku
owh...adakah yg sudi?
kui3...


p/s: nampak sidia buzz kat ym pagi td tp aku hanya diamkan diri sebab tlewat buka ym*waktu rehat* so diamkan diri lagi,sebab aku dah malu dgn dia...kih3

No comments:

Post a Comment