Search This Blog

Followers

Thursday, June 10, 2010

sujud syukur...


muka happy dpt result ...heheheeheh

alhamdulilah....syukur yg tak terhingga utk kejayaan ni(rasa berbaloi berusaha)
sory la utk 2-3hari ni post saya byk bkisar result semester saya je...
maybe nak bkongsi rasa kegembiraan bsama korg semua kan...(hheeheh....happy mood)
semalaman saya tak tidur semata2 berusaha nak login ke website uitm
namum hampa...dah give gila babas sy tidur la kejap
sebab pagi saya nak kena mai keja kan...
mau tertidur kat opis lak jatuh la saham sbagai pkerja cemerlang kan..(kih kih kih)
akhirnya penantian yg menguji tahap kesabaran saya paling tertinggi berbaloi jugak...
sebelum start wat keja saya skali lagi cuba myemak keputusan
dan akhirnya........terpamparlah keputusan sy tu....hehheeheh
tak la cemerlang namun sy happy...lega rasanya...
tjawap segala rasa bdebar itu...
so petang ni leh la balik kpg dgn senyuman penuh smpai ke telinga...:-)

2 comments:

  1. post la kat sini result tue, kan kita nak kongsi kegembiraan bersama2..........Best arrrrrr cik ala, tahniah2x.....Berpoloh2 aku excited...

    ReplyDelete
  2. hahaaha....malu lah nak post result kat sini...kan org kata aku tlampau syok lak...bukan dekan pun...wei ayat hg wat aku sgt2 tharu la...tq so much coz tak henti2 sokong aku....huhuhuhuh....bff

    ReplyDelete