Search This Blog

Followers

Tuesday, June 29, 2010

manusia ini aku syg sgt....




manusia ni sedang berada di mesir
manusia ni sedang menuntut jurusan usuluddin
manusia ni pernah hadir dlm hidup aku
manusia ni pernah mghapus air mata aku dr kejauhan
manusia ni pernah menarik aku dr lembah yg gelap
manusia ni pernah myedarkan aku bertapa cantiknya hidup ni
manusia ni pernah ubatkan aku dr kecewa yg amat perit
manusia ni pernah temani2 ari2 suram aku
manusia ni pernah wat aku rasa di hargai
manusia ni pernah mgajar aku mgenal ALLAH
manusia ni pernah memarahi aku krn kelalaian aku...
manusia ni pernah baik dgn aku
manusia ni pernah wat aku jatuh rasa syg pada nya
manusia ni ...
manusia ni....
manusia ni.....aku rindu manusia ni
yg jauh dr hidup ku kini...
ya ALLAH pernah hantarnya dlm hidupku saat aku hampir tengelam dlm kekecewaan hidup aku..
ALLAH pernah hantarnya utk mgubati luka aku....
namum ALLAH bawa dia jauh dr aku bila aku kembali boleh berlari...'
aku redha,aku pasrah....sebab aku tau aku mampu bediri teguh tanpanya
cuma malam ni aku sgt2 rindu dia....
dia adalah mohamad hafiz salleh....sekian kisah hidup ku...

p/s manusia ni sgt2 bererti dlm hidup aku...tanpa kehadirannya aku tak akan berada seperti arini....smpai mati pun akan ku kenang even dia dah tak ada dlm hidup aku lagi

No comments:

Post a Comment