Search This Blog

Followers

Friday, June 18, 2010

saya tak kan ckp sayang & rindu!




Entry kali ni dijangka akan menjadi entry yang sangat tak best sebab skrg sy sdg di dalam mood keliru dgn mainan hati sendiri
Plus panas...
Tp sy dh sgt bosan dan tak tau nk buat apa lagi, jadi blog ni sajelah peneman setia saya...
TQ Mr. BL... :)

Sekarang saya nk merepek sorang-sorang!
Sy nk cakap bahawasanya....
Kalau saya sayang seseorang, saya takkan tunjuk apetah lagi cakap direct kt org tu...
Begitu juga kalau sy rindukan seseorang, sy takkan ckp juga...
Dan seseorang yang sy maksudkan tu pastinya bukan kawan-kawan biasa sebab kalau dgn diorang hampir tetiap hari sy ckp syg & rindu...itu perkara biasa..
Seseorang yg sy maksudkan ialah 'seseorang'....
Yang lain drpd keluarga,atau kawan2 lain..............

Saya tak memiliki 'seseorang' tu tp sy merindui dia......
Saya tak pasti sape 'seseorang' tu tp sbenarnya saya tahu sape yg sy rindu...
Jadi fahamilah bahawa ini adalah saya....saya yang takkan berterus-terang tentang isi hati sy....dan sy yg sentiasa menyorokkan perasaan sy drpd 'seseorang' tersebut....
Dan pengalaman lalu mungkin menyebabkan sy semakin ego dgn perasaan sndri dan mencuba sedaya-upaya untuk deny perasaan sy sndri walaupun kadang-kadang sy hampir tewas...
Sekian Terima Kasih...



P/S: If I tell You that I miss You, will You like it? No, I Know You Won't. And even if I miss You, will You miss me? Again...No, I know You won't... So please, I don't want to miss You.
And You, I do miss You but I won't tell You because I'm not sure You're the right person that I miss. You don't deserve my feelings anymore. Please don't be nice to me.

No comments:

Post a Comment