Search This Blog

Followers

Wednesday, June 9, 2010

bila aku dah pandai kemas buku masuk kotak...

wah....lutut aku dah goyang ni...
tangan aku dah sejuk mcm mayat yg dah seminggu tbaring...
dada aku sakit mcm nak pecah dah ni...
adakah ini simptom2 berita baik or sebaliknya....
ya ALLAH....redakanlah hati ku ini...
lagi 1jam setengah result semester akan di umumkan di website uitm
kwn2 kelas pjj bm222 leh la cek result mulai kul12tgharini...
hope kjayaan milik kita bsama...amin...
tp yg kelakarnya minggu lepas aku dgn rajinnya
telah kemas2 semua note2 sem lepas aku masuk dlm kotak(baget lulus semua la ni...cis..)
hahahhah....bukan apa aku tgk semak sgt dah meja study aku...
tp aku sgt2 berharap result kali ni leh aku banggakan
walaupun aku sgt2 malas study tp aku nak jugak kejayaan tu...(leh ke mcm tu kih kih kih)


kotak utk isi note sem lepas.....


note2 sem lepas...

No comments:

Post a Comment