Search This Blog

Followers

Tuesday, February 28, 2012

travel 2012: The Little England-Fraser's Hill -perbelanjaan


ini je FM yg aku rembat skali dgn memo pad magnet tu....


untuk entry last fraser hill ni aku akan bgtau semua perbelanjaan aku spanjang di sana....di ingat ini adalah baget yg terendah yg aku mampu dpt.....:-p

myk+tol= rm22 (setelah di bahagi 3org)
makanan yg di bawak= rm11 (setelah dibahagi 3org)
mkn petang kat foodcourt fraser's hill=RM4.50
makan bfast = RM4.50
FM = RM10/3ketul
memo pad magnet = RM 5/5biji
Baju t-shirt= RM15
hotel=RM29(Setelah di bahagi dgn 4org)

TOTAL: RM101.00 *ni harga keseluruhan perbelanjaan aku salama 2hari 1 mlm kat fraser hill


dgn belanja yg rendah anda masih mampu gi bercuti....cuma kena pandai kawal diri dan nafsu shopping....:)


baju t-shirt yg ada cap fraser's hill....:-))

No comments:

Post a Comment