Search This Blog

Followers

Thursday, February 16, 2012

travel 2012: 2nd trip di tahun 2012



2nd travel destination for 2012!
yehaaaa.....walaupun xlah yehaaa sgt pun...
sbb sedang keyboard ni di ketuk aku masih lg kat opis siap kan keja yg bertimbun.
di samping tgn kiri masih lagi sakit dan masih di bwh perhatian doctor
:-((
( dah kena rujuk doctor kat hospital dan dah buat xray but stay xtau sakit apa.....oh...nak ngis)

act utk trip kali ni mmg aku tak sempat nak buat apa2 research ke atau pyediaan awal.even pcutian kali ni dah lama di rancang.....huh...motif?malas+sakit+ byk keja....
so aci redah je lah....

aku sebenarnya agak nerves sbb percutian kali ni aku hanya akan terlibat utk drive sparuh jln saja itu pun kalu aku larat...utk kwsan yg berbukit dan curam dan yg mlibatkan pgunaan handbreak yg kerap aku terpaksa serahkan tugas tu pada kwn aku samaada mai atau pun ita....
oh aku xmampu nak galas tugas tu di saat tgn aku dlm keadaan gini....(doakan aku cepat sembuh).walaubagaimana pun aku agak xcited sbb tempat yg aku nak gi kali ni aku xpernah sampai.so sedikit teruja!

utk travel kali ni pun kami masih lagi mgamalkan baget terendah.so sepakat setuju makanan akan di masak dan di beli awal utk mgelakkan belanja yg byk.(simpan duit utk next trip bln depan ke pantai timur).apa2 pun aku masih lagi pening sbb arini dah khamis dan mlm nanti aku ada sesi photoshoot dgn kak maz dan esok aku ada kelas swimning....time bilanya aku nak kemas baju???
oh....hidup mkin busy but i love it
:-))


nota kaki:
1) aku suka aku busy sbb aku xakan pk benda yg myedihkan
2) aku suka trip kali ni sbb nature konsep....lalalalalalala
3) aku jeles tgk pic sorg kwn yg travel gi india...huh...bila aku dpt gi ni
4) trip aku ke satu tempat mcm xberapa nak bjaya ja.......-memciiiiiiii....:-((

4 comments:

  1. kihkihkih..sy pun teruja gak..semoga awk cepat sembuh k..hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahahah.....saya dah makin sembuh....tq utk doa itu

      Delete
  2. oitttt travel pegi mana nie??? nak tau jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. travel dlm malaysia ja tahun ni...sbb tahun depan ada plan besar heheheheheh....

      Delete