Search This Blog

Followers

Wednesday, July 13, 2011

korang dah pergi pesta floria?

Align Centertahun ni agak kurang teruja aku nak ke pesta floria
maybe sebab pesta floria tahun ni bermula pada 9 julai
iaitu jatuh pada hari sabtu
kebetulan hari sabtu aku ke melaka so tak leh la jadi org pertama menelajah :-)
setelah dengar perbagai komen pasal pesta floria tahun ni
akhirnya selasa malam yang lepas
sampai jugak ke situ
walhal depan opis je
hehehhe
bertemankan seorg kwn yg penat
sebab terkejar2 dari puchong
penelajahan kami agak singkat
aku pun agak penat malam tu

sebenarnya masa aku balik dari melaka aritu
melalui jalan depan pesta floria tu
lebih kurang kul12mlm,
aku agak terkejut sebab deretan keta agak byk
'eh knp byk keta ni' aku kehairannan...
selepas di risik2 baru lah aku tahu
setiap mlm di pesta floria ada pertandingan bot berhias
wah...teruja
oh ya setiap mlm jugak ada tembakan bunga api
sgt kuat sebab dengar sampai ke rumah aku
so pendek kata sgt meriah di waktu mlm
sampai jln agak jem dan polis trafik terpaksa bertugas!!!

aku dan kwn tak sgt mbelek bunga2an di situ
agak kurang menarik berbanding tahun lepas
maybe tema rose agak mahal kot kos nya
apa yg menarik perhatian aku adalah bot berhias tu
sumpah sgt cantik
bertemakan lagu2 yg menarik lagi
buat keadaan sangat meriah
pengunjung juga leh mengundi bot berhias yg menarik
best kan...

tp aku tak tunggu terlalu lama
kesiankan kwn yg agak penat
pas tgk sekadarnya
aku terus balik
tq to my bff
:-))




antara permandangan di situ


rose


salah satu deco bunga di situ


nice!!


tepi tasik tgk bot berhias










kemudahan singboard yg agak baik





2 comments:

  1. aku akn terjah kat sana sabtu nie...hihiih

    ReplyDelete
  2. keh keh...aku nak pg tuk kali ke 2,tapi taktau bile...hehe

    ReplyDelete