Search This Blog

Followers

Monday, July 11, 2011

kisah hari yg busy dan cik shikin yg kepergian

hari paling penat!
itu je lah yg mampu aku ckp utk hari 6/7/2011 ni
pagi aku ada exam
balik je exam tak sempat nak mkn
kwn aku dah msg suruh laju2 salin baju menuju ke ikea
masa kat ikea kwn yg lain lak msg suruh balik cepat nak kuar tgk wayang
kekekekek...
mcm kartun je aku rasa aritu
aku seyes penat nak mampus
tu la lain kali jgn byk berjanji dgn org
ni ko semua nak buat dlm 1hari
ok lah benda dah settle pun kan
act mlm tu kami kuar berlima utk tgk wayang
citer 'sekali lagi"
owh tak syoknya citer tu
aku busan....!!
tp layankan je lah
pas puas menonton kisah airmata tu kami pi mkn2
sebab cik shikin ni akan meninggalkan putrajaya
sbagai sembolik perpisahan ni
dia telah belanja makan satay 30cucuk
terima kasih daun keladi ya cik shikin
nanti belanja lagi ya
hehehehe...
pas mkn balik tidur....ZZZzz

*(sila abaikan muka aku yg tak berapa nak siap tu....nasib sebab gak aku balik putrajaya ontime)





nampak tak satay 30cucuk tu?heheehe




masa ni semua kusyuk makan dgn penuh tawaduk :-p




bsama cik niza...eh salah2...niza je...(kat opis dia bos,kat luar kwn2)







tudung hijau ni la cik shikin....hebat berenang ni(motif aku bagitau???)

No comments:

Post a Comment