Search This Blog

Followers

Sunday, July 10, 2011

BBQ di bagan lalang sepang

as salam semua
cerita dah lama berlalu tapi baru nak update....
sila kutuk saya ya
:-)
act....program ni adalah dari unit lavender sebenarnya
saya telah mjoinkan diri saya sebab telah di 'invate"secara vvip
so utk tidak mghampakan hati org sy pun join dgn penuh keikhlasan di hati
silalah layan pic di bawah ya
skrg sy suka pic berbicara
~ayat cover sbb tak sempat nak menulis ~




bkumpul depan opis





bikin jem kat pekan salak tinggi :-p





permandangan di goldcoast,sepang



tgh nak siapkan alat bakar mbakar


pakcik aiscream ni sengaja tau berhenti depan2 kitaorg.....:-p


cabutan bertuah-aku dah2 tak pernah bertuah :-((


udang bakar..mletopppp


with my bos n farhana


pakar bakar2 mbakar yg di import :-))


mlepak dan mlepak lagi




kejutan utk abg najib..happy besday ya


hadiah yg aku dpt...tq nana:-)


muka2 yg rajin mbakar


sparuh dari yg join...time nak balik dah ni

3 comments: