Search This Blog

Followers

Friday, September 7, 2012

maaf....


assalamualaikum semua.....aku tahu ramai yg tertunggu2 citer trip terbaru aku.
tp sgt2 minta maaf sbb sgt2 busy...
aku dah cuba myelit dan mcari waktu yg terbaik utk menulis tp masih tiada.
kalu aku tulis dlm keadaan kelam kabut kan tertinggal byk info utk korg lak.
aku dpt byk soalan dan fedback pas balik dr trip kali ni.rupanya ramai yg berminat nak gi tempat aku gi tu.cuma perasaan ketakutan pada keselamatan menjadi puncanya...
xpa....pcaya pada bumi ni ALLAH yg punya insyallah semuanya akan baik2 saja2.
utk kwn2 yg masih lagi belum puas bertanya soalan2 kat aku,insyallah minggu depan aku cuba gak update citer bg korg puas hati segala info yg leh aku share....k
selamat bercuti dan bertawaf open house minggu ni ya
:-)

4 comments:

  1. untong laaa ..
    org berjaln2 kannnn ..

    nk gambooo.. nk gamboo...
    ho yeahh!.. nk gamboo

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar ya....akan cuba sedaya upaya update spantasnya...
      walaupun keja bertimbun :-)

      Delete
  2. assalammualaikum.
    saya suke baca blog awak.saya ader pertanyaa. sikit ttg angel travel service yg awak guna utk transport pegi krabi.kami nak tempah van tapi die minta kami bank in utk booking..awak rasa boleh percaya x?nama org tu choo angel..terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasihat saya tak payah lah.....sbb kita tak tahu sjauh mana kepercayaan dia. dun worry kat hatyai nanti ada byk van utk ke krabi....insyallah

      Delete