Search This Blog

Followers

Monday, August 8, 2011

berbuka di red wok bangi

nilah kali pertama aku mkn kat red wok ni
bila diorg ajak
aku mcm pelik sikit bila dgr nama di
kedai apa tu?
tp malas nak tanya lebih aku diam je lah
dah org nak belanja
kat mana pun aku on je hehehehe
act kedai ni kedai steamboat
mkn secara bufet
makanlah sampai lebam
sampai perut meletop pun tak ada sapa nak marah
bagi aku kedai ni best
sebab apa?sebab makanan dia best,segar n servis dia pun bagus
so kalu korg nak cuba atau sedang mcari kedai steamboat area bangi
aku cadangkan inilah kedai nya
:-))

Align Center
kedainya terletak tepi jalan je...so senang nak cari


makan sampai lebam


terima kasih iffah sebab sudi belanja ya..lain kali leh ajak lagi


sy berbuka dgn yg ni dulu :-)

No comments:

Post a Comment