Search This Blog

Followers

Wednesday, August 17, 2011

aku, uitm dan subject...


salah satu pic masa aku tgh mgelabah tenuk buat present...siot pic ni


kemarin dah selamat aku daftar subject kat website uitm
hurm....
tak tau nak komen apa pasal pemilihan subject utk sem ni
agak berat but normal lah kot
makin lama makin susah kan
kalu makin senang ramai lak yg leh score
act since start cuti sem yg lepas lagi
aku dah pikir nak ambik subject apa utk sem ni
dan keputusan yg aku buat agak mencabar
ada 1subject yg 99.9% kekawan ckp tu subject membunuh
hurmmmmmmm.....
i have no choice, suka tak suka
tetap kena redah kan
so harap semua akan ok..(kalu leh bg la DL Lagi sem ni)

utk sem ni mcm biasa aku hanya ambik 4subject je

1. issues & ethnics in finance (fin 657/664)
aku lum sempat nak cari maklumat pasal subject ni lagi(malas la tu)
tp apa yg kwn aku cakap subject ni byk kerja sikit
mean byk present,group diskus n bla bla
kena aktif kat kelas n bcakap xleh pasif je
oh....mcm senang tp sure susah tu
sbb aku xsuka present mak bagai kat kelas
boleh?

2. managerial economic (eco 555/556)
hah...ni la subject membunuh tu
wah....sangat takutnya
sem lepas pun aku terpaksa hire cikgu eco khas utk ajar aku eco yg basic
ni kan pulak yg advan punya
mau kejung aku
takpa2....releks...aku dah dpt nota utk subject ni since hampir 2bulan yg lepas
tapi smpai skrg aku lum sempat selak even sehelai pun
(hah..kan aku ckp korg nak jd bdk pjj kena rajin jgn jd mcm aku yg malas ni)
bak kata en rudy azhar(kwn aku) silalah study dari awal
ok2...baik...sy akan study sebelum kelas start k
:-)

3. strategic management (MGT 657/658)
subject ni pun tak sempat buat reseacrh bagai lagi rasanya membaca kot
so....hope ok lah...
(mbaca sgt tak best sebab mgantuk dlm kelas)

4. mandarin part3 (BMD 501)
hahahaha....sem lepas aku tak ambik mandarin semata2 kerana stress sgt dgn subject ni
aku rasa dah pulun abis2 dah tp result asyik teruk ja
extend 1sem
so sem ni nak tak nak kena la ambik jugak
hope lecture kali ni baik ati sikit
bagi markah byk2 tau..
baru leh score DL lagi


kalu nak pikir sgt mmg la agak mgusarkan sedikit dgn subject sem ni
tp separuh hati aku cakap 'redah je lah'
tp redah2 pun kena pikir mcm mana nak mantainkan pointer
aku harus DL lagi sem ni utk grad dgn pointer yg bagus
hope korg doakan aku ya...
total kredit hour=14jam kredit
total yuran=rm1496 (hahahahah....ada org nak byrkan?)



No comments:

Post a Comment