Search This Blog

Followers

Monday, February 28, 2011

ragam ke rawang part 3 (project amal anak yatim)


kak shifa(sory tak ada pic sorg..huhuhu..lupa nak snap)

ingat ari ni nak sambung balik citer pasal project amal ni
tp mcm dah basi lak
heheehehe..
sapa yg follow aku kat fb maybe dah bosan kot pasal ni
ok lah..aku pun dah tak ada idea nak taip apa
sebab semua idea aku jd kering di sedut oleh bos
muahahahah...
tp entry kali ni aku nak tunjukkan muka2 org kuat
di sebalik mjayakan program ni
tanpa mereka ni pastinya tak mjadilah project ni
pendek kata sorg tak ada terus kena cancel project ni
lagi satu nak habaq, aku dpt byk feedback yg bagus pasal project amal ni
ada yg suruh buat lagi la
ada yg nak bg sumbangan lagi
ok...kami yg tak brp nak ada masa ni pun ada plan nak buat lagi
rasa syok pulak
tp bagilah kami masa utk prepare final exam bln 4 ni
pastu kami semua akan cuti 4bln
so nantikan project cuti sem kami
hahahaha....
insyallah kalu di izinkan ALLAH
pasti kami tak serik nak buat charity lagi
i love charity lol


kak lin(org no1 utk project ni)


rudy a.k.a iman muda



aku la ni...(rudy ambik pic tak lawa lol)


mie hussin a.k.a abg hsem(berbudak tu panggil)


mek@ didi


linda

4 comments:

  1. kau jgnlah buat N3 pasal dorg lagi. jeles i tau!

    ReplyDelete
  2. ko jeles yek...kalu mcm tu hari ni aku tulis lagi pasal ni lalaalalalala

    ReplyDelete
  3. Kita berhibur jap dengan pantun di bawah, yang dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’ hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    ReplyDelete
  4. opppss...sapakah anonymous ni...
    rajin lak dia berpantun2 bagai heheeheh

    ReplyDelete