Search This Blog

Followers

Wednesday, February 16, 2011

alhamdulilah rezeki budak2 tu...



alhamdulilah
rezeki budak2 tu
dlm kesibukan yg teramat(main fb aku leh lak layan yek?)
baru arini aku sempat edarkan surat
utk wat kutipan sempena program umah anak yatim tu
dan harini adalah ari terakhir
sebelum kitaorg close akaun
aku just edarkan kat unit aku ja pun
kalu nak edar 1banggunan
nak kena unit pentadbiran bagai
so aku malas!
hehehehe

walaupun just unit aku ja
aku dpt rm143 dlm masa tak sampai pun 1jam
wah...ramainya yg bermurah hati
TERIMA KASIH WARGA PP ya..
jasa korg hanya ALLAH yg mampu balasnya

so total semua kutipan aku sorg adalah
RM440 JE
ok la tu kan
aku bukan pi mintak kat syarikat2 besar
just kawan2 ja...
alhamdulilah...
ada lagi 5org kwn yg lum bagi tau hasil kutipan
insyaallah malam ni akan tau total semuanya
hasil brg2 terpakai pun dah byk kat umah aku
sampai aku duk pk mcm mana aku nak bwk dgn keta comel aku tu
syukur sgt semua benda dah hampir settle
subject ni tul2 mgajar aku erti hidup la
personal develpment!
hehehehehe..

apa2 pun malam ni
aku nak kena struggle baca buku...
gilo aku dgn apa pun tarak baca lagi
3test menanti ahad ni
dah la sabtu kena wat program umah anak yatim ni
wah.....tabahkan ati aden ni...
:-)


p/s: masa itu emas...dan emas skrg sgt mahal...jom beli kijang emas nak?apa ku merepek ni?lalalalala

2 comments:

  1. alhamdulillah. rzeki mereka!

    selamat membaca buku. hehe~

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..rezeki anak2 tu..moga d murahkan rezeki awak dan kawan2 yg membantu

    ReplyDelete