Search This Blog

Followers

Monday, February 14, 2011

doa adalah jln terbaik



bukan mudah nak lupakan sesorg
korg sangat2 lah penipu kalu ckp leh lupakan sesorg yg pernah hadir
dlm hidup korg
spjg usia korg mesti tak leh lupakkan
tambah2 dia pernah jd somebody kan
kih3..

aku pun sama gak mcm korg
berusaha dan mcuba
berpuluh kali nak mlupakan dan mjauh
tp...
aku rasa tiap kali aku cuba mjauh
hati aku jd tak happy
aku sedih
bukan sebab aku sunyi
oh tidak...
aku di kelilingi ramai manusia kepoh
*senyum*
tp mcm ada something yg missing
*sedih*
mcm ada yg tak cukup
hurm..

dia hanya kwn aku
aku syg dia mcm aku syg kwn2 aku yg lain
tp knp sukar sgt aku nak mjauh
sukar sgt nak mbataskan pgaulan
mcm ada kimia yg sgt kuat
hurm...susahnya

dah ramai nasihat kat aku
bz kan diri jln terbaik
aku ni tak cukup bz ke?
rasanya mcm tak cukup tgn n waktu dah
tp otak aku asyik teringat jugak
harus aku jd gila camni
doa?
tiap kali aku solat
tak pernah aku lupa utk mdoakan hubungan kami
tp...maybe ALLAH s.wt
lum makburkan doa aku

ya hati...
sedarkan
dia bukan utk aku
bukan...
bukan yg ini hati..
maybe hati ini utk insan lain...
maybe?
hurm...

terus berdoa...:-(



doa jln terbaik...



p/s: pyakit hati dah dtg lagi.....tension aku mlayannya....kih3

No comments:

Post a Comment