Search This Blog

Followers

Thursday, September 2, 2010

bila saya hilang sabar



bila saya hilang sabar
mula lah saya buat benda bukan2
tolonglah jangan terlalu mguji kesabaran saya
sekali dua maybe leh lagi terima
tapi bila benda yang sama berulang2
saya mula nak naik angin
kalu dulu sayang
skrg benci kot
sampai saya terpaksa block sesorg kat fb saya td
saya rimas
saya bosan
saya benci!
saya rasa di pergunakan
tak tau la sampai bila saya nak block dia
maybe 1hari
2hari
1minggu
2minggu
1bln
2bln
entah
ikut pada emosi saya
ikut pada kepentingan dia dlm hidup saya
(kalu dia sedar dia di block n pujuk saya maybe akan mpercepatkan lagi heheheeh)
tp buat masa skrg biarlah dulu
biar marah+kecewa saya reda lu
hurm....


4 comments:

  1. sabar la ni lin...kalu tak sabar saya buang dia terus dr fb ...ni kat ym saya masih lagi bagi dia peluang....ikut hati bungkus semua je...heheheh

    ReplyDelete
  2. sy sabar la ni kak mimi....pk jugak nak buka balik block tu tp tunggu lah lu heheheh

    ReplyDelete