Search This Blog

Followers

Thursday, November 5, 2009

xm final yg amat memenatkan...

salam...
lamanya aku tak update blog aku ni...bukan apa...hambatan masa buat aku tul2 tlupa yg aku ada blog wakaakakak...

skrg aku tgh berjuang utk mluluskan diri utk paper xm aku yg tinggal lagi 2 ni...

agak stress la skrg di tmbh dgn timbunan keja yg mkin byk n tanggungan keja kwn yg bersalin..
aku tul2 penat sebenarnya.tak sabar nak abis kan semua ni cepat2

tapi semua ni wat aku jadi btmbah sabar dgn dugaan
dah mcm org yg matang la pulak heheheh

so mlm ni aku akan balik kl lagi...harap aku sempat abiskan study aku n sempat wat soalan pas year.....

letih sebenarnya study smbil keja ni nasib lum kwin tapi kalu org lain leh wat knp tidak aku kan
org lain siap ada anak ramai lagi...leh ja bjaya gak...
so semua alasan aku bagi tu tak leh guna pakai la

bila aku hampir putus asa dlm mcari ilmu ni aku akan mbaca blog2 budak2 msia yg study kat oversea..paling aku suka budak mesir..npak sungguh sempurna n alim....

erm....korg yg baca blog aku ni doa la kat aku byk2 k....lulus dgn cermelangnya kali ni...sesungguhnya aku teramat teringin nak study over sea lak pas ni
(bila lak la aku nak kwin ni asyik study ja)

tapi dlm aku duk risau ni sempat lagi jenguk2 facebook wakakakaak

ok lah utk kali ni kan pjg lak post aku ni heheheh

No comments:

Post a Comment